Cennet1212 Merakliannecik merhabalar bir sey sormak istiyorum bende kan verdim 5.1 cikti yarin gene verecegim gebe kalmak istemiyorum korunuyordum sasirdim . Ama benim adetimden tam 9 gun gecikti ben oyle test verdim ve 3 tanede gebelik testi yaptim negatif biride erken gebelik testiydi 5 olanlar hamile sayılıyor mu acildeki doktor gebe degil demisti
HEY03D 6 gün kala 2.9 çıktı benim 2 gün kala 78 di şu an kucağımda 3 aylık 😬 biraz daha bekle istersen ben ilaç kullanacaktım negatif mi pozitif mi belli değil diye bekledim arttı