Merhaba anneler, 6.5 aylık emerek uyuyan bir kızım var. Emzik almadı hiç. Nasil alıştı farkedemedim ama kızım memede uyumaya alıştı. Önceden gece ilk uykusunu 3 saat 4 saat uyur, sonra daha sık kalkmaha başlardı. Şimdi ise saat başı uyanıyir. Hatta ilk yarım saatte bile uyanıyor, memede uyuyor. Hani şu dalmaya yakın memeden alin yerine koyun diyorlar ya, onu yapıyorum uyanıyor daha da uyumuyor. Pis pis pat pati da kabul etmiyor, popisi sabit durmuyor. Ben napicam da gece daha uzun uyumasını saglasam. Yatmadan önce mama mi versem, yok tutan başka bir şeyler mi versem, iyice doyursam. Yoksa tok olsa da yine mi uyanır. Artık bir şey yapmam lazım ama ne. Benim için de onun için de çok zor oluyor 🙄 ha bir de gece 4te 5te uyanıp 2 saat oturuyor bazı zamanlar. Lütfen bir akıl verin, yol gösterin