Kizlar bebegim sadece mama içiyor. Gece 3 max 4.saatte açlıktan uyaniyor. Dolayısıyla akşam yattıktan sonra en az 2 kez derin uykusu bölünüyor uykulu içse de. Doğrusu vermek diye düşünüyorum ama doktora henüz gitmedik. Ne önerirsiniz 90 ccfalan çiyor da uykuya rağmen