Bebeğim bugün tam 6 ay 2 günlük desteksiz uyusun diye çok uğraştım ama olmadı bide çalışan biri olunca herkes kendi istediği gibi uyutuyor. Geçen hafta corona oldu bebeğim sonra ben derken şuan karantinadayız yaklaşık 1 buçuk haftadır beraberiz yani. Normal de beşiğinde sallardım uyurdu. Sonra hasta olunca o ara ayağa alıştı. Derken demin uyutmak isterken ayağıma aldım sallanmak istemedi bide bu ara netten nebe suresi açıyorum. Neyse onu açtım yanına müslin örtüsünü verdim burnuna değdşirdim azıcık baktım istemiyor sallanmak ağlıyor. Ama gözlerde gidiyor örtü ile oynarken. Göğsüne sadece elimde pıt pıt vurarak piş pişledim ve uyudu. Acaba bugünlük yoksa devaö eder mi yarın gündüz aynı şeyi beşiğinde ya da ayağıma almadan yatak da denicem bakalım nolcak 😌