Wervain Bebeğim 3,5 aylık henüz parfüm kullanmadım içime de sinmiyor? Sizler ne zaman kullanmaya başladınız analar
Asyaveannesi04 Wervain 4.5 aylıkken işe başladım doğal olarak kullanmaya başladım onun öncesinde hiç kullanmadım ama
sarmaliklahana Wervain sadece dısarı giderken sıkıyorum. Kızım bebek arabasında oluyor zaten o esnada. 9.5 aylık kızım. Bu süre zarfında 10 kere flaan evde sıkmısımdır misafir falan gelecekse 🤷
Mericcc Wervain bebesiz dışarı çıktığımda. Ahh nasıl severim kokular sıkinmayi ama işte şu an süt kokusu 😂
Blackbird88 Wervain bebeğim 2 yaşında hala kullanmıyorum. Doğal koltuk altı rollonlarından aldım onları kullanıyorum. Parfümlerin içindeki aktif maddelerin bebeklere zarar verdiğini okumuştum. Bence doğal roll on kullanabilirsiniz.
Wervain Blackbird88 aahhh brnim de hiç içime sinmiyor bir şey kullanmak ama artık basıma vurdu yani resmen 😹 o kadar seviyorum ki parfüm .. önceden de çık kullanırdım
Twinsmomy Wervain valla 20 aylıklar hala deodorant dışında bişi kullanmıyorum içime sinmiyor kucakta çok duruyolar. Makyaj parfüm unuttum onları, şimdi bı bebeğim daha olacak 2 ay sonra ben önümüzdeki 3 5 sene parfüm makyajdan masraf kısarim😂😂