Arkadaşlar merhabalar 20lük dişimi çektirmiştimm doktor dişlerime de baktı diş taşı var temizleyelim dedi ama nasıl bir işlem kararsız kaldım yaptırmadım dişini temizzletip beyazlatan vardır illaki pişman mısınız yoksa iyi ki yaptırmışım diyor musunuz yararlı vE zararlı yönlerini yazar mısınız lütffenn görün bu postu