Semire 2 aylıktı verdiğimde doktorum uyku mahmurluğunda ver ve ilk üç beş verişinde içine bi tatlı kaşığı pekmez koy demişti. İlk seferde gece uyku arası verdim pekmezli bi şekilde. Annemde kızım öyle de böylede yemek zorunda bu mamayı diyerek 2.kez pekmez koymadı o gün bugündür kendisi 10,5 aylık oldu hala yiyor bi sorun yaşamadık şükür. Neocate maması. Raporla alıyoruz eczaneden