Kızlar merhaba ben doğum yapalı 3 ay oluyor bir regl 40 ın içinde gördüm sonra bir ay sonra gördüm 2 hafta önce bitmişti şimdi tekrar gelmiş az bi kazıkların ağrıdı. Baktım kan var. Dünde doktora gitmiştim alttan baktı yumurtlama döbenmindesin 2 hafta sonra regli olursun demişti. Uygulamaya göre bir hafta sonra görecektim. Böyle olan var mı acaba bir de 5 gün önce ertesi gün hapı içmiştim. Daha önce düzensizlşk yapmamıştı ben de. Kafam karıştı dün doktor kanama olacak olsa görürdü diye düşünüyorum diyorlar çünkü hasta olmak üzeresin vs. Diye. Bana 2 hafta sonra olursun demişti