FGulsah Merhabalar, 27gün önce sezeryan doğum yaptım ne zaman ağda yaptırabilirim doktoruma sormayı unutmuşum aranızda doktora soran veya tecrübesi olan anneler yardımlarınızı rica ediyorummmm🙂🙃
burcuruli FGulsah ben sormuştum 40 muayenesine gittiğim zaman hocam ağda yaptırabilir miyim diye istediğin zaman yaptırabilirsin problem değil demişti 🥰
GizemYe FGulsah ben de tam 39. Günümde yaptırdım doktor kontrolümün çıkışında 😅 yara kısmı ağrıyacakmış gibi geliyor ama ağrımadı benimki. Eğer dilerseniz o kısma çok yaklaştırmayın ve elinizle gerdirin. Çünkü insana ayrılacakmış gibi geliyor. Bir de ben kuaförümden rica etmiştim küçük küçük parçalar alarak yaptı ağdayı. Canım daha az yandı
BalBademmmmmm FGulsah 35 gün falan olmuştu heralde yaptırdığımda, dikiş yerini hissetmiyorsunuz bile uyuşuk
_Aryalia00 Ben tam 40 gün sonra kendim yaptım sezeryan yerini hissetmedim bile acı yoktu korkma 40ın bitince yap canım
Deletedmom_73 FGulsah Benim 40′ım çıktı 41. Gün adet oldum adet bittikten sonra kendim ağda yaptım bir şey olmadı ama tirsarak yapmıştım yarım yamalak 😂