Merhaba hanımlar bebeğim 8 aylık kontrolümüzde 68 cm 9kg 980 gr geldi ama bez ile tarttı doktor ve şimdi akrabalarımızın yanına geldik herkes çok kilolu obez olacak mama mi veriyorsun falan diyor emziriyorum ve ek gıda veriyorum ve herkes böyle deyince üzülüyorum başına gelen var mi fikir verir misiniz ve bende gebelik şekeri vardı şimdi yok