BurcinBaybars94 Noldu ne dedi doktorunuz?
Biz de doktora gittik cocuk gastroenterolojisine,bu arada ben yurtdisinda yasiyorum, kakada az miktarda gizli kan olmasina ragmen alerjisinin olmadigini soyledi. Ne kadar dogru bilmiyorum. Bir ilac verdi eger yemek borusu agriyorsa ve ondan ememiyorsa diye ve bebegim emmeye basladi cok sukur. Benim asil sorunum meme reddiydi. Uykuda bile cok az yiyordu bebegim uc bes kere yutkunuyordu sadece ve haftalardir açti resmen. Simdi ara sira mirin kirin etse de yiyor. Umarim boyle devam eder