Mehmetali28 Merhaba hanımlar 1 yaşından büyük bir bebeğim var adet göremediğimden dolayı doktor progesteron ve Yasemin doğum kontrol hapı verdi .emzirme döneminde bunları kullanan var mı acaba
Deletedmom0099 Mehmetali28 progestronu bilmiyorum ama yasmin emzirirken kullanılmıyor belirtmemiş miydiniz doktora
Mehmetali28 Deletedmom0099 emzirdiğimi söylemedim ama bebeğimin kaç aylık olduğunu söyledim o da sormadı tabi anlamış olduğunu düşündüm
Deletedmom0099 Mehmetali28 belirtmeniz gerekirdi emzirirken cerazette kullanılabiliyor yasmin yerine, progestanı da eczaneye sorarsınız