2bebe1ana Kizlar kıyafet sipariş ettim 400 TL ye 100 TL indirimli toplam 317 lira ödemem vardı kargoya verilmiş ve bir elbisede ürün bulunamadı yazıyor 270 liraya düşmüş başına böyle bişey gelen varmı
Deletedmom0099 2bebe1ana 40-50 siparis vermisimdir hiç başıma gelmedi ürünü kaldırmıslar muhtemelen, iadesi olur 4-5 güne
Nurellaaaa 2bebe1ana evet benim başıma geldi canım ürün stokta bulunmamaktadır dedi müşteri hizmetlerini arayıp sormuştum
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi 2bebe1ana O an stok yoktur. O yüzden iptal edilmiş olabilir. Bir ikickez aynı olayı yaşadım. Arayın onu istediginizi falan söyleyin. Size hediye çeki veriyorlar indirimli halı ile ürüne n ekadar odediyseniz.
1mom1girl Benim basma geldi müşteri hizmetlerini arayın kabul etmediğiniz söyleyin kupon tanımlıyorlar hemde alt limitsiz ücretsiz
Gece_ekspresi 2bebe1ana elbise gelmicek kapida da 270 tl oduyeceksiniz cunku elbisenin fiyatinu dusmusler bana da o sekilde siparia verildikten sionra iptal edildi ucreti dustuler o sekilde dedim bu aralar stoklar cabuk bitiyor bi bkiyorum bedeni var bi bakiyorum yok
1mom1girl 2bebe1ana ornegin sizin verdiginiz siparişin indirimi 50 tl ydi size 50 tllk kod veriyolar onunla alisveris yapyorsunuz illa belli miktarda almaniza gerek yok