2 ay önce doğum yaptım 22 kilo aldım hamilelikte 1 ayda 8 kilosunu verdim ama şuan hiç gitmiyo napıcam nasıl gidicek diyet için doktora gidiyim diyorum sütüm kesilir mi acaba doktorda 4. Aydan sonra diyet öneririm diyo ama ben görüntümden hiç memnun değilim napıcam süt azalmadan nasıl zayıflarım ben nolur yardım