[silindi] bugun ogleden sonra gram altin aldim 1095 tl ye internette 970 yaziyor. Bu dolandirildim mi demek oluyor . Birazini karttan cektirdim simdi napmaliyim
dogukusss [silindi] internet tv alım ve satımın ortalamasını gösterir parite hesabıdır. Döviz büromuz var oradan biliyorum. 22 ayar ve 24 ayar vardır. 24 ayar daha pahalıdır saf altın olduğu için
Deletedmom0099 [silindi] bugün en fazla 980 olmus kuyumcuya gidip söyleyin bence ama 24 ayarsa doğrudur internette yazan 22 ayar
Ondina [silindi] İnternette yazan borsa fiyatıdır, kuyumcularda o fiyatın üzerinde olur. Bir de aldığınız altın 22 ayar mı 24 ayar mı ona göre de fiyatı artar.
hilalhsnygt [silindi] Bence dolandırılmadınız kuyumculardaki fiyat daha farklı oluyor her zaman, internettekiyle alakası yok kuyumcunun alım satım farkı vb seyler var iciniz rahat olsun
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi [silindi] kuyumcular çakallık yapabiliyor keşke alım satin fiyatı bu neden bu kadar ödedim diye sorsaydinjz.
[silindi] AyPerisiVeGokPrensininAnnesi oglum vız vız beni kucagina al diye bagiriyodu . Dalginligima denk geldi
Elevka_96 [silindi] doğru almışsınız ben bugun çeyrek sordum 1650 dediler gram 1100 oluyor bu fiyata göre
Ondina [silindi] evet, hediyelik mi diye sorarlar hediyelik 22 ayar olur azıcık uygun oluyor diğerine göre.