tugcenil 36/4 de 2220 gr 44 cm doğmuştu 2. Ay 4 kg 3. Ay 4700 civarıydı bugün tarttım 5300 çıktı 🤦🏽♀️ Normal mı aynı durumu yaşayan varmı acaba az mı kilo alıyo mama mı yaramıyo acaba ne yapabilirim 😔
ALperenim tugcenil bnce Doğum kilosuna göre güzel ilerliyor cnm ..ağladıkça sık sık emzir .. Herkesin süt salgılaması farklıdır beslenmese doymasa ztn ağlar ve kontrollerde doktr ypman gerekeni söyler .. Sağlıklı olsunlar önemli olan o cnm ..
tugcenil ALperenim 2. Ay aşısından sonra meme almamaya başladı 1 ay falan gece verdim şimdi gecede almıyo süt kalmadı gündüz sağıyorum ama 10 cc çıkıyo anca 🤦🏽♀️ 3 doktor değiştirdim başkasına gidicem şimdi yine içime sinmiyor kimse 😔
ALperenim tugcenil Rabbim acil şifalar versin yardımcınız olsun İnşaAllah cnm yha bu durumlar zor durum insan N yapacagını şaşırıyor mevlam kimseyi çagresiz bırakmasın ..😘
gossipannee tugcenilbir çay kaşığı kimyonu bir çay bardağı su ile kaynatın suyunu süzün 2-3 kere bebeğinize verebilirsiniz ben vermiştim faydasını gördüm