Kızlar merhaba benım kızım 1 yaş 15 günlük önceden çok iştahlı bir bebek ti ek gıdada neredeyse hıc bırsey hayır demiyordu herşeyi yiyordu katı da sevıyordu ama tam 1 yaşına girdi dişden dir dedim ama 1 aydır neredeyse hıc bısey yemıyor sadece meyve sabah yumurta yerdi peynır yerdı artık agzını sürmüyor kase kase çorba öderdi şimdi 3 kasıktan sonra kafasını sallıyor yemıyecegım diye bu benı çok yıpratıyor kilosu 10 bucuk Kilo kilo vermemıs ama vericek biliyorum kılo vermesi umrumda degıl ama hanı cok yemese de öğünlerini yese bana yeter geçici bir süreç mi başına gelen varsa yazabılır mı?