sacmalamayten1 Kizlar bebegim 2 aylık dun aksamdan beri cok istahsiz mama ile besleniyo 2 aylik kontrolumuzde cok kilo almadigi soylendi yani dun aksamdan beri istahsz ve huzursuz Hastaneye gitmelimiyim bi ilac falan verirler belki
Littleboys sacmalamayten1 bekim bebeğim de 2 aylık oldu bizde iki gündür iştahsızlık var ben emziriyorum sadece ama en fazla 5 dakika emiyor oda ağlaya ağlaya atak haftası gibi bir şey varmış ondan olabilir ben bugün doktora gösterdim gekisiminde bir sıkıntı yok dedi sadece sakin olduğu zamanlarda emzirmeyi deniycem birde uyurken zaten doktor bu aydan itibaren ne zaman isterde o zaman emzir zorlama dedi sizde ne zaman isterse öyle besleyin bence
sacmalamayten1 Littleboys dogrudur size de gecmis olsun 1 ayda sadece 250 grm falan almis o yuzden tedirgin oluyorum simdi yemiyo iyi ce dusucek diye korkuyorum