Kızlar iyi günler ben ilk oğlumda sütüm bol oldugu için mama pirinç unu hiç kullanmadim
Bebeğim şuan 3 aylık ama sütüm yok denicek kadar az ve Bebelac mama kullaniyrz
Bilgisi olan yazabilirmi pirinç ununu ve arı mamayı kaç aydan sonra başladınız ve hangi ölçülerde yapıp verdiniz