Bellabellaa Bebeğim suyu kaşık ile daha çok isteyerek içiyor biberonla diş kaşıyor sadece atıyor sonra. Dışarı çıkarken nasıl bi yol bulacağım yardımcı olur musunuz öneriniz varsa
Ayseege6156 Bellabellaa nuk marka alıştırma bardağı var akıtmıyor asla ondan alın bardaktan içer gibi içiliyor bakın trendyoldan
prensveprensesannesi35 Bellabellaa benim kizimda oyle ek gidaya basladik icmesi gerekiyor havalarda sicak biberonla tutmuyor kasiklada az iciyor bilemiyorum bende ne yapucagimi
Tweetyy Bellabellaa ebebek mamajoo marka suluk aldim damaklariyla sıktıkca su geliyor. 70 80 TL biseydi baska ne denediysem tutmamisti
Duyulurum Bellabellaa ayına uygun bir alıştırma bardağı ya da pipetli suluk almanızı öneririm. 11 aydan küçükse alıştırma bardağı, büyükse pipetli suluk
MikkaBuu Bellabellaa Şu içine mama doldurulan mama kaşıkları var, hiç bir şeyi kabul etmediyse o kaşığın içine su doldurun verin madem kaşık seviyor 🤭