Merhaba güzel anneler;
Malesef sütüm yetmiyor, ve bebeğim emmeyi bıraktı, geceleri veriyorum sadece şuan, ama yakındır bırakması, zaten küçükken de memede durmayı hiç sevmedi, ben ite kaka verdim bu güne kadar, sorum şu, diş donemindeyiz ve ek gıdayı çok az yiyor, damaklari açıldığı için, mama veriyorum mecburen doyuyoudur… Emin olamiyorum çünkü çok iştahlı bir bebekti, ek gidayida çok güzel yiyor ama dış döneminde yiyemiyor, çorbada veremiyorum çünkü illa ben yiyeceğim diyor, ağlıyor, bir akıl verin, doyuyormudir mamayla…