Silacnr011 3 ay 3 günlük bebeğim var 2 ay sürekli emzirdim. Ama 2 haftadır bebeğim emmiyor 4 5 gündür de sütüm gelmiyor 1 damla bile… Sütüm acı değildi baya çoktu yani neden oldu anlamadım zorla biberonla sagıp veriyordum fakat şuan hiç gelmiyor :(
Tweetyy Silacnr011 isirgan otu tohumu ve cemen otu tohumu. Bunlarla cay yaptım burdan okuduğum tavsiyeyle kesilen sütüm geri geldi bi dene istersen
Buselgn Silacnr011 bir doktorada danışmalısınız o zaman belki mastit olmuştur sütünüz koyu geliyordur
Tweetyy Moniza çiğ yaprak mi? Ben ilk tohumunu aldim bitince aktardan kuru yaprak aldim onu içtim. Ikiside ayni aslinda ama tohum daha etkili gibi geldi bana
Tweetyy Moniza olur 👍 insallah ise yarar bende cok guzel etki etti. Bide kuru dut yiyin bol bol hatta onuda kaynatıp suyunu içebilirsiniz o da güzel artırıyor