Merhaba ben 5 gün önce nabizim 207 olmuş acile gittim orda cihaza bağladılar sonra iğne yapıldı ve nabzım düştü ve bana bi kardiyolojiye görün dediler bende gittim ama doktor benden acilde ki EKG sonuçlarını istedi ve bana da acilde böyle bisey vermediler ben nasıl o sonuçları alabilirim peki