Merhaba kızlar. Benim 1 yaş 3 aylık bir oğlum var. Ve yemek konusunda çok inatçı. Yemek yediremiyorum zorla zorla verebilirsem yiyor yoksa pek yemek yemiyor. Mesela bazen günde sadece bir öğün yiyor bazen hiç yemiyor. Annem ve kayınvalidem emziriyorsun ona güveniyor ondan yemek yemiyor diyor. Annem birşey olmaz emziriyorsun doyar o diyor k.valide sütten kes yemek yesin diyor ki ben 2 yaşına emzirmeyi düşünüyorum. Sizce sütle doyuyor mudur vicdan azabı çekiyorum bu yüzden ama ne yapsam da yemiyor sütten kesmeli miyim yoksa yemek için zorlamamalı mıyım sütle doyuyor mudur sizin önerileriniz neler😬