Nursemom_ Kızlar ben hemşireyim bebeğim 7 aylık 15 gün sonra işe başlıcam, robot süpürge kullananlar fikirlerini söyleyebilir mi almalı mıyım, alırsam hangi model olmalo
Deletedmom0099 Nursemom_ elim ayağım resmen, kesinlikle almalısınız model önerisi yapamıycam benimki üretilmiyor şuan 🥲
mavilimorcicek41 Nursemom_ mutlaka al canım şuan xiaomi benimki en ucuz olanı ama haritalı al mutlaka
Bebegim_28 Nursemom_ ben emin olamamıştım alsam mı,bosa gider mi para diye… 2 2.5 ay oldu alalı o kadar memnunum ki günlük çalıştırıyorum. 10 15 günde bir de kendim süpür sil yapıyorum dip köşe bucak
123_azra Roıdmi eve plus kullanıyorum elım ayagım hatta gozum kulagım oldu desem yeridir evımı toplayıp cıkıyor um bn gelene kadar mis gbı temızlıyor
Mrvrdgntnc Kesinlikle almalısın. Düşünme bile. Sadece hangi marka ve model almalıyım onu düşün çünkü çok model var benimki xiaomi vacuum mop pro. Çok memnunum. Gayet yeterli günlük süpürme için. Ne marka model alırsan al kapının arkasını köşeleri uçları yeteri kadar temizlemeyecek o yüzden çok abartı para vermeye gerek yok
Nursemom_ Mrvrdgntnc tek başıma asla yetişemiyorum şimdi çalışıbca ekstra zor olacak herşey, 2 haftada bir büyük temizlik yaparım artk
Bebegim_28 Nursemom_ şuan ki fiyat bilmiyorum biz 7 bin TL ye aldık.. Xiaomi vacuum mop pro2. Bu yeni çıkmış sanırım xiaomi vacuum mop pro 5 bin TL civarıydı biz bunu 7 bin TL ye aldık siyah rengi, baska rengi yok sanırım
Kplnnn Nursemom_ yok evim küçük yetiyor şarjı falan mop özelliği de var ama o kadar çarpa çarpa gitmiyor zaten fiyatı en uygun olanlardan güzel temizliyor baya
mavilimorcicek41 Nursemom_ benim çoğunlukla oturma odam çok kirleniyo harita olmayınca Bütün evi geziyo istediğin odaya yönlendiremiyosun şurayı sğpür diyemiyosun onun dışında süpürmesi çok çok iyi
Kerem_mom Ben şuan ki aklım olsa dyson tarzı birşey alırdım bu biraz gırgır gibi yani tam köşelere girmiyor . Kablosuz dyson tarzı birşey almış olsaydım ben yapardım ama daha temiz olurdu diye düşünüyorum . Aldığınızda kıyıya köşeye girecek gibi düşünmeyin genel bi tozunu alıyor öyle düşünün .
Deniz3551 Nursemom_ viomi v2 var bende.kesinlikle almalisiniz.cok isime yariyor. Gunluk yapiyorum ben. Gunluk yapilinca kenara kiyiya koseye toz kil vs. Falan da gitmiyor. Ev tertemiz kaliyor.