1kizannesi Merhaba bebeğim sanırım 8. Hafta atağında sürekli ağlıyor emmek istemiyo biberon ile bile zor içiyo 2 gündür çok iştahsız siz bu süreci nasıl atlattınız tamamen emmeyi bırakırsa diye korkuyorum