Btlbrt Merhaba sevgili anneler dün oğlumun 1 yaş aşılarını yaptırdık iki kol bir bacak dünden beri inatçı bir ateş var 38 38.5 bir dusuyo bir çıkıyor kaç gün sürüyor bu bilgisi olan yakın zamanda aşı yaptırıp bu inatçı ateşle savaşan annelerimiz bilgi verebilir mi ? 🤦
ogretmenanne34 Btlbrt Ben de dün kızımın 1 yaş aşısını yaptırdım. Sadece gece ateşi çıktı. Onun harici hafif ateş şeklinde geçti. Sizin ateş çok yüksek geldi bana.
Kaganozge Btlbrt merhaba, biz de dün 1 yaş adınızı yaptırdık ve aynı durumdayız. İnatçı ve düşmüyor ateşi. 38, 38,5 hep. Sizin durumunuz nasıl oldu ne kadar sürdü acaba
edizsmom Btlbrt merhaba bende perşembe günü yaptırdım aynı gün calpol verdim Cuma günü ateşlenmeye başladı bir gün sonra şuan hala ateşle uğraşıyorum bir çıkıyor bir düşüyor helak oldu çocuk enerjisi kalmadı ben azı dişlerden sanıyordum ama galiba aşıdan oldu bu sizin kaç gün sürdü bu durum gece özellikle Yükseliyor 38. İ geçmiyor ama
Btlbrt Kaganozge 3 gün sürdü inatçı ateş sonrada gribe döndü hemen artık o ara usuttu mu ne olduysa benim oğlan anlam veremedim totalde 10 gün uğraştım ben iyileşmesi için vallahi çok zorlu bir sureydi benim için hay yaptırmaz olaydım bile dedim yani 🤦 Allah kolaylık versin sizede kolayca atlatin inşallah 🤲💐
Btlbrt edizsmom bizde genelde aşıdan ateş 1 gün sürüyor ama 38i geçmiyorsa dişten kaynaklı da olabilir en zor çıkan dişlermiş azı dişleri araştırdığım kadarıyla bizde şuan viral bir enfeksiyon var azı dişleri de geliyor 2gun 38le ateş oldu 3gun 38.5 görünce doktora gittik bademcigi iltihaplanmis biz biraz karma karışık durumdayız ama 3 güne kadar ateş 38e kadar normalmiş doktor öyle söyledi siz yine takibini yapın 38 i geçerseniz ve 3 günden fazla devam ederse ateş doktora götürmenizi tavsiye ederim Rabbim şifa versin tüm bebeklere inşallah hiç hasta olmasınlar🤲💐
edizsmom Btlbrt doktora gittim ilk gün sadece bogazı kızarık enfeksiyon yok dedi diş ve aşıdan olabilir ateş dedi ama bir Türlü geçmiyor sürekli iniyor bir kaç sat sonr tekrar başlıyor özellikle geceleri helak olduk valla ya 🥹
Btlbrt edizsmom valla bizde öyleyiz şuan zorlaniyolar hem asi hem dış çocuklarda ne yapsınlar inşallah düzelirler de hep iyi olur çocuklarımız 😇
edizsmom Btlbrt inşallah bu arada gece uyku ve eğer emziryorsanız emme durumu nasıl benimkisi memeden hiç kopmak istemiyor gece gündüz yenidoğan gibi mememde kalmak istiyor 😔
Btlbrt edizsmom edizsmom benim ki emmiyor mama veriyorum onu da gece bıraktırmaya çalışıyorum şuan o yüzden pek bir fikrim yok malesef ama gece beslemelerini 1 yaştan sonra önermiyorlar diye biliyorum bir doktorunuza danışıp sağlıklı bir yol izleyebilirsiniz naçizane tavsiyem💗