Mirzanin_annesiiii Kızlar hala bayramlık bist bulamadım siz neler aldınız hangi sitelerden aldınız fotolarını atın elbiseleriniz
iyikianneyim61 Mirzanin_annesiiii alincak gibi değil ki🙄😄bir elbise beğendim harika buarada ben tesettürlüyum 450 TL bir elbise tek parça önceden bu fiyatlara abiye alırdık vazgectim bu nasıl pahaliliktir ben bilmem😐
Eslinapapatya Mirzanin_annesiiii https://imgyukle.com/i/ViyR9s şöyle bir şey sipariş ettim daha gelmedi 🤭
Mirzanin_annesiiii iyikianneyim61 haklisin valla canım bide anne olunca önceliği hep çocuklarımıza ayırdığımız için hep ikinci planda kalıyor biizm ihtiyaclar
iyikianneyim61 Mirzanin_annesiiii kesinlikle kızım daha öncelik diyorum her zaman anne olunca öyle oluyormuş valla:)
Denizanasi92 Mirzanin_annesiiii ben lcwden pembe kareli elbise aldım. Biraz çocuksu gibi oldu ama sevdim 😂 https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/urun/LC-WAIKIKI/kadin/Elbise/5925299/2453509
Mirzanin_annesiiii Denizanasi92 çok tatlıymış iyi yaptin ne kadar anne olsakta içimizde minik bi kız çocuğu yatiyor😄