Nurtupu Merhaba sorduğunuz konularda sıkıntı yok da o mamada sanırım şekeri aniden yükselten bir ürün var. Bu da önerilmiyor tabi. Ki zaten tek bir mama kullanılmamalı. Aptamil sma holle diye devam ediyoruz mecburen. 2 hafta sonra sütüm olmadığı için ek gıdaya geçeceğiz.