ELARAS Kızlar besleyici ve bağışıklık olarak hangisi daha iyi ? Aptamil gaz yaptığı için sma ya geçtim ama bağışıklığı güçlendiren aptamil diyorlar kafam çok karıştı 🙄🙁
Tugbaf ELARAS ben aptamilde kullanım bebelacda hepsi aynı aptamil acayip gaz yapıyor sma benim paşama iyi geldi tabi her bebek aynı olmaz ama bir çok kişi aptamilin gaz ve kaka sorunun yaptığını söyler vr kilo alımızda gayet iyi
Beybiberen ELARAS bize ikisi de yaramadı şimdi bebelac aldık bakalım o iyi gelicek mi.bebekten bebeğe farklılık gösteriyor tabi
Dildeniz ELARAS aptamil bağışıklık güçlendirici serisini kullanıyorum çok memnunum yani gaz vs yapmadı onu deneyebilirsiniz
Baharyildiz ELARAS Holle! Mama konusunu cok arastirmistim bebegime sadece mama verebildigim için. Sonuc: Bildigim kadari ile Turkiye de demeter sertifikası yani üretimin her asamasinin organik oldugunu belgeleyen sertifikaya sahip tek mama. Çok zor bu sertifikaya sahip olmak. Kisacası HOLLE'yi tek geçiyorum. Kullanıyoruz fakat kötü tarafi her yerde satılmıyor. Ben ya internetten ya da e bebekten alıyorum.
Farahzeynep Aptamil kullanıyoruz, 4. Ayımızdayız herhangi bir hastalığımız olmadı, her ay 1 kilo alıyoruz. Memnunum 🤗
Farahzeynep ELARAS ben mamasına ilk 2 ay zeytinyağı damlatıyordum kolay çıkarıyordu. 3. Ay kendisi çıkarmaya başladı zaten 🤓
Busram57 ELARAS bizde de yapti ilk 3 hafta. Sonra alisti simdi cok memnunum. Bi cok mama denedim hep gaz yapti veya kustu derken bidaha degistirmicem dedim cunku mama degistirmek de iyi degilmis.. en sonunda gaz da azaldi alisti aptamile
Tugbaf ELARAS mamaların hepsi aynı canım önemli olan bebeğine gaz yapmayanı sen anlicaksın benim paşama sma iyi geldi
Farahzeynep ELARAS mamalar bebeğe göre değişiyor, smilacı doktor tavsiyesi ile aldık benim kızımı kabız yaptı mesela 🙄
Farahzeynep Beybiberen hipp kilo aldırmıyormuş onu biliyorum, benim kızım sadece mama alıyor 2600 grdı şu an 4 ay 5 günlük 6 kilo, aylık 1 kilo alıyor , doktorumuz gayet iyi dedi.
Farahzeynep ELARAS bağışıklık sistemi açısından aptamil iyi, zaten reklamlarında da bastıra bastıra söylüyor 🙄
papatyammmm Bizim doktorumuz sma yı öneemişti annr sütüne benzerliği açısından ama bebeğim hiç sevmedi sürekli istifar etti bende değiştirdim.Sürekli farklı mamalar veriyorum hepsinidr yiyor.Similac bebelac sma şu an hero baby veriyorum.4 buçuk aylığız 68 cm boy 8 kg mız.Ve hiç hasta olmadık bugüne kadar.Bence bu mamaların belirli bir standardı var onun dışına çıkamıyolar xaten.Fiyat farkları bir kaç küçük detaylar için oluşuyor.Yani bemce öyle şu mama bağışıklığı güçlendirir diye birşey yok.