Eslimbalkizlarim İkiz kızlarım var 14 aylık oldular hala dişleri yok daha önce başına gelen varmı acaba bir sorun varmıdır 1 yaş kontrolünde doktor sorun yok çıkar demişti ama çok kaygılaniyorum şuan 😔
biryazmasali Eslimbalkizlarim benm kızımda çok geç çıkardı ilk dişini yanılmıyorsam 12 aylık falandı sonra hepsi birden çıktı sırasyla falan da değil yani gören şaşırıyordu biraz da genetik anne baba fak siz mesela ne zaman çıkarmşssnz ben geç çıkrmşm bana çekmiş bence birden çıkarır
Funda-zehra6229 Eslimbalkizlarim Benimde kızım 11 ay 10 günlük hala dış yok . Damaklar bembeyaz ama ne gelen var ne giden 😊
Minik_kelebegim Eslimbalkizlarim benim kızım da 15 aylıkken ilk dişini çıkardı ve şuan 19 aylık 9 tane dişimiz var sizde sabredin çıkacaktır inşallah ☺️☺️💛
Bebitom_3 Eslimbalkizlarim ne kadar geç çıkarsa o kadar iyi diyorlar benimki çok erken çıkardı 14 aylığız ve 18 dişimiz var ama mahfolduk
Bety Benim oğlum 15 aylıkken çıkardı ilk dişini bana da doktor hep normal dedi 26 aylık 4 üst 4 alt dişi var kızım 8 aylık 2 dişi var kızım zamanında oğlum geç çıkardı her çocuk farkli işte