Teşekkür ederim arkadaşlar 🌸 gecikmeli cevap verebiliyorum malum yeni ve acemi anne olarak telefona çok bakamıyorum ☹️ Emzik verme sebebim çok fazla emmek istiyor memede çok tuttuğumda da fazla sütü kusuyor bende emzikle daha kolay uykuya geçer belki diye vermek istedim ara ara deniyorum tutuyor ama düşürüyor böyle denemeye devam edeceğim. Hepinize çok teşekkür ederim.🙏🏼🌸