Merhaba hanımlar çocuğum 1.5yaşında Yani normal yürüyordu şimdi böyle parmak uçlarında yürüyor ağrıyor gibi başına gelen var mı acaba nedendir diyeBiri ayağını normal basıyor bir tanesini de parmak ucunda gidiyor bugün oldu yani cevaplar için şimdiden çok çok teşekkürler