Kızlar anneme hediye kahve makinası almak istiyorum . Arzum okka mini duo pro almak istiyorum . Aranızda kullanan var mı memnun musunuz ? Kuzenimde okkanın ikilisi var ve çok güzel kahve köpüğü yapıyor . O yüzden okka almak istiyorum . Sizlerin önereceği başka model var mı ?