Ya kızlar bişey daha sorcam hep soru soruyorum ama başka soracak kimsem yok çevremde 😁 yalnız çocuk büyütünce. Bu aventin ben küçük biberonunu almıştım emziğinde 1 yazıyor yani yavaş akış tek delik. Şimdi 3 aylık olacağız diye 2 delikli alayım dedim geldi üzerinde 2 yazıyor emziğin ama sanki 1 ile tıpatıp aynı. Ucunda bi tane büyük daire yanında da küçük delik var. 1 de öyle. Bilmediğim bi numara mı var anlamadım kullananlar yazabilir mi lütfen