sahranur merhaba ben bir ay öncesinde başlamıştım eğitime 29 ayliktik direk klozete alistirdim lazimlik almadım ve halilaarimida kaldirmadim biyerde okumuştum halıları kaldirdiginizde çocuk etkilenebliyormus oyuzden nasılsa öyle başladım etkilenmesin diye normal kulotlar aldım ikitane de alıştırma kilodu aldım iyiki almışım diyorum en azından dışarı ve birinin evine giderken onu giydirdim ona rağmen kızım çişim geldi deyip WC ye yaptık kızim 3.gunden sonra çok şükür alıştı 3.gunden sonra gece bezinide bıraktım hiç altını islatmadi bende geceleri kaldrmiyorum kaldırma taraftarida değilim açıkçası sizede kolaylıklar diliyorum ins kolay geçer 🌿sürekli sormamak gerekiyor ben onu çok yaptım ve kızım çisi varsa da hayır dedi başlarda oyizden çok altına yapmisti ama şuan 1 ay oldu tamamen bitirdik eğitimi şükür ,✌️