Kızlar bilenler bilir bebeğim 1,5 haftadır hastaydı ilk antibiyotik ve şurup hava kullandık ama geçmemişti . 3 gün önce doktora tekrar götürdüğmde pulmicrot ve denize sok demişti ama yine hiç bir düzelmedi olmadı aksine daha kötü gitti 2 3 saat ağlama krizleri öksürük nöbetleri nefessiz kalmalar vs bakgim olmick kendi cocukken gittiğim doktora götürdüm işinde aşırı iyi ve güvenilir . Bebeğimin bademciklerin olmasından daha büyük olduğunu,burun yapısından dolayı alerjik bir bebek olduğunu , ilerde bademciklerinden dolayı astım bronşit vb. Şeylerle daha çok basiminizin agricagini söyledi açıkçası endişelendim. Şuan için 1 damla burun damlası ve 1 tane gece için alerji ilacı verdi . Böyle bir durum başına gelen varmı bebeğim sürekli hasta ve mızmız mi olucak 🤦🏻♀️ bugün yaşadığımız şeyi tekrar yaşamak istemiyorm .