minnosunannesi06 Kizlar kimyasal gebelik yasadim kanamam yogun var betam 10 gunde 18 düştü doktor yatis dedi kanamam dan dolayi kimyadalfa yatis pluyor mu lutfen bakin
minnosunannesi06 hemsirebianneee kurtajj olmaz demi yatis deyince korktun imza verdim geldim sabah erkenden ac gel yatis olcak dedi
hemsirebianneee minnosunannesi06 kimyasal gebelikte olmaz. Ama kimyasal değil normal düşükse küretaj olma ihtimali var.