Hulya_ebrar Merhaba anneler bebeğim 5 aylikken emmeyi bıraktı sütüm de az di smdi 10 aylık tekrar emzirebilirmiyim neler yapmalym lütfen bilgili olanlar bana yazsn sütüm geliyor az da olsa
Ates_mami Hulya_ebrar 5 aydır kesilmedi mi sütünüz. Sağdınız sanırım.bence verebilirsiniz. Anne sütü yani. Emerse verin emmek istemezse sağıp biberonla verin derim. 1 damlası bile o kadar kıymetli ki 🙏🏻
Hulya_ebrar Ates_mami evet kesilmesi sütüm napim önce sagip doksemmi ekşi olmusmudur acaba sagip emzirmeyi mi denesem
Ates_mami Hulya_ebrar ekşime bozulma olmaz. Öyle olsaydı kesilirdi. Ama Yinede beklemiş sütü vermeyin. İlk biraz sağıp dökün. Sonra emzirin. Emmeyi reddetse bile sağıp verin derim. Anne sütüne 2 yaşına kadar ihtiyacı var çünkü.