EfosMoM ayaklarına aşırı yük bildirmiyorsanız sorun olmaz. Benim kızımda bu ayakta durma sevdası 2 aylıktan beri var. Kollarının iki yanından tutup bir zemine bastırdığımızda adımlıyor o zamandan beri. Doktora sormuştum zararı olur mu diye, hayır siz kendiniz ağırlığını tamamen ona vermediğiniz için zararı olmaz dedi