Buseylul Anneler merhaba happykidse bugün katıldım 🙏 bebeğim 10 günlük şuan da ve sağlık ocağında alınan 2.topuk kanında guatr değeri yüksek çıktı 3.topuk kanı alındı sonucu haftaya cikacak. Çok kafama taktım başına böyle bişey gelen var mi acaba ☹️
Nurselihiranur Buseylul cnm bizim 3. Ayda guatr çıktı ilaç kullanıyor kızım şuan, 3 yaşına kadar kullanıcak herhangi bir sıkıntı olmuyor korkma
Tortilla_ Buseylul Benim eşimde 3 aylıkken guatr olduğu anlaşılmış. Şuan 29’ yaşında ve hala ilaç kullanıyor. Eşimin çok farklı birde ameliyat da olamıyor sanırım zamanında öyle demişler. Yapışıkmiş ses telleri zarar görebilir denilmiş. İnsallah kalıcı olmaz sizde. Geçmiş olsun 💐
Buseylul Nurselihiranur 3 yasindan sonra tedavisi tamamlaniyormuymus peki ömür boyu sürmüyor değil mi ?
Buseylul Nurselihiranur bilmiyorum ki daha sonuç bile kesin değil ilk topuk kanında bişey çıkmadı 2.yi aldılar sağlık ocağında 5 gün sonra aradılar guatr değeri yüksek tekrar kan alcaz dediler sonuç pzt çıkacak. Yanlışta olabiliyormuş sanırım topuk kanı yanlış yerden alindiysa inşallah öyledir diyorum 🤦 referans değerini bile söylemediler çok yüksek mi değil mi onuda bilmiyorum 🤷
Nurselihiranur Buseylul bizim doktorumuz bebeklerin guatrında iniş çıkış olabilir demişti kan alırken kızımdan da 15 gün arayla kan alındı şimdi hatırladım umarım öyle bir zamana denk gelmiştir ama velev ki var guatr hiç bir şey olmuyor merak etmeyin sedece her sabah ilaç veriyorum o ladar bir de kandan değerine bakıyorlar