LadyDi Merhaba hanımlar, 4 aylık anneyim ve memeden süt akıntılarım oluyor. Ped koymadan kıyafet giymem imkansız. Bu hep böyle mi olacak? Yoksa bir noktadan sonra emzirsem bile akma durumu bitiyor mu?
ElvinMira LadyDi göğüs pedi mantar yapıyor diye duymuştum ben olmazsa bebeğinizin ağız mendilinden katlayıp koyun pamuklu daha sağlıklı olacaktır sütün akması hakkında bilgim yok ama
Beybisibeybisi LadyDi ben de oyleyim normalde de o emerken de akıp duruyor ped kullaniyorum ama azaldi sanki bu durum eskisi gibi degil 3 ay olmak uzere dogum yapali
BirTostosAnnesi LadyDi pedini sık sık değiştir öyle bir saatte değil, yarım saatte falan. Mikrop üretiyor canım. Aklında bulunsun. Göğüs İltihabına kadar gidebilir…
Gizem28 5 aylık bebeğim var,son bir haftadir emerken diğer göğüsten süt akmıyor,bence zamanla geçen bir durum.bir kaç kere akan sütü mochi nin tipasinda biriktirip emmeyi bitirdikten sonra verdim pede akıp ziyan olmamis oldu😊