Fatmaersoy 4 aylık bebeğim sürekli zıbınlar dışkılanıyor uni baby sıvı deterjan kullanıyorum işe yaramıyor 😓Tecrübeli anneler kıyafetlerden en iyi leke çıkarıcı neyi kullanıyorsunuz
Deletedmom0099 Fatmaersoy ilk yaptığında beyaz sabunla çitileyip sonra makinaya atıyorum üzerinde kurursa leke iyice işliyor çıkması zorlaşıyor
Elevka_96 Fatmaersoy beyaz sabunla çitileyip uni baby leke çıkarıcı sıkıyorum kurusa beklese bile çıkıyor
Fatmaersoy Deletedmom0099 direk makine sırasında kullanabilecek ürün arıyorum beyaz sabun pek kullanmam🙁 kokusu kötü