123Seda Merhabalar doğum sonrası 2. Reglim fakat 3 gün gecikmesinde çok az geldi bugün oldum acaba yerleşme kanaması mı şimdi gelmiyor
gizzzy35 123Seda Düzensiz olması çok normal hemen düzene girmesini beklemeyin ne zaman doğum yaptınız?