Kızlar pusetin kemerini takıcaktım güneşliğini indireyim önce dedim ama yerdeydik yüksekte değil yukarıyı tuttuğum an ters döndü kollarının üstüne kafasını çarpmadı ben Korkuyla çığlık attım eşimde benim gibi panik oda bağırdı kendi kendine bebeğimizi daha da korkuttuk sanırım çığlık çığlığa ağladı sonra sakinleştirdim emzirdim falan yarım saat oyalayabildim sadece uyku saatiydi çünkü uyudu uyandı hafif bi su kustu şimdi yine emiyo. Kayınvalidemlerdeyiz olduğumuz yerde çocuk doktoru yok olsada kollarını gayet normal hareket ettiriyo dokununca ağlamıyo kafasını çarpmadı ama her ihtimale karşı götürsem mi bilemedim 3 buçuk 4 saatlik yol çocuk doktoru olan yer. Başına gelenler duyanlar vs beni bi aydınlatır mısınız 🤦🏻♀️