Oğlum 18 aylık eliyle hiç beslenmiyoror tutmuyir bile atıyor sadece bardaktan suyu veya süt bardaga koyup verdiğimde kendi basina tutup içiyor zorladigimda da agliyir kaçıyor benden hiç bir zaman kendi elimde biseyler ağzına koymadım hep kasigiyla besledim bizim elimizlede yemiyor bir tek kaşıkla verdiğimde yer bilgisi olan var mı acaba ne yapmalıyım