Merve-01Onur Tatile gitmek istiyoruz fikir verebileceğiniz memnun kaldığınız, uygun yerler var mı? 😊#
lyl0742 Merve-01Onur Antalya Belek Alva donna Exclusive özellikle bebek çocuk ve sizlerin konforu için her detay düşünülmüş biraz pahalı ama kaliteli detay verip uzun uzun yazmak istemedim ama merak ederseniz yazarım 🤗
Guneskiz48 Merve-01Onur fethiyede yaşıyorum bu civarlara bakabilirsiniz villalarimiz ve otelimiz var ama ben çocukla çok villa tatilini önermiyorum çünkü yine villada yemek yap bulaşık yıka kadına eziyet oluyor bence otelimizde de müşterilerimiz genelde aktiveteli tatil satın alıyor hem konaklama daha uygun geliyor hemde her gün bir aktivite oluyor buralarda bu şekilde çok alternatif var değerlendirebilirsiniz ama 5 yıldızlı otel çok yok
Gamze1233 Merve-01Onur Antalya çok güzeller yerler var ben bir kere Alanya da bir hotelle gittim yemek sinirsiz bebek odası var çok güzel sizede öneririm 450 TL tutu eşimle ben çok uygun🌺
Nimetdogann Merve-01Onur Alanya’da kırbıyık resort oteli ayarladık bu yıl diğerlerine göre 5 yıldızlı herşey dahil fiyatı iyi geldi bize umarım gidince memnun kalırız yorumları da iyi şimdilik :)
lyl0742 BabyAsel2021 bu oda seçiminize manzara seçiminize konaklayacağınız gün sayısına göre değişir İnternetten de satın alabilirsiniz arayıp da müsaitlik varmı rezervasyon için bilgi alabilirsiniz
Guneskiz48 BabyAsel2021 çocukla en güzeli tekne turu oluyor çok rahat ve keyifli oluyor biraz büyük olsa jeep safari de süper olur ama 7 aylık bebekle o olmaz
Nimetdogann Gamze1233 araştırırken denk gelmiştim bu otelin yorumları çok kötü sanırım tek memnun kalansınız ne zaman gitmiştiniz aceba ?
Gamze1233 Nimetdogann baya oluyor 2 yıl falan ben çok memnun kaldım açıkçası hem uygun yemek sinirsiz içecekler de sinirsiz sauna bedava bu sene gitmeyi düşünüyorum çok memnun kaldık biz 🤗
Unikorniko Gamze1233 iyide zaten bu yazdiklariniz bütün her şey dahil konseptlerde var. Yemek çeşitliliği, lezzet, hizmet kalitesi, temizlik vs değerlendirmeniz daha aydınlatıcı olur
Gamze1233 Unikorniko onlarda temiz yani bir sıkıntı yoktu çünkü bazı hotel lerde yemek sinirli ydi ve ücreti ödüyoruz 4 gün için çok iyi bir fıyat bence