YadeKaradag Lavinn yani benimde umudum pek yok aventin emziğini aldım midesi bulanıyor. İnşallah beni yanıltır 😊 teşekkürler
YadeKaradag Aleynasoykann tek olduğumu düşündüm bi an bende sadece gece veririm peki meme reddi vs yaşadınızmı kafam da deli sorular
Aleynasoykann YadeKaradag yok hiç yaşamadım mamayı verip üzerine emdiriyorum hemde yalnız ayına göre biraz daha az miktar mama veriyorum üzerine emsin diye
papatyammmm YadeKaradag Benim oğlumda hiç emzik tutmadı tek tuttuğu biberobda lansinoh başka kabul etmiyor
Okyanusolmak YadeKaradag mama iyi oluyor. Biz de aynıyız. En azından 3-4 saat uyuyor. Ben de uyuyorum ☺️ Hipp kullanıyorduk. İçeriği yüzünden Hipp combiotic aldık bugün. Dr browns biberon daha hoşumuza gitti. Akışı da yavaş avente göre.
YadeKaradag Okyanusolmak şuan 3 tur emdi hala doymuş değil sıcaktan yapış yapış olduk. Dün hipp sipariş verdim biberon lansinoh aldım bakalım deneyeceğim
Guldenn YadeKaradag ben ilk doğdugu günden beri kullanıyorum şu anda 7 aylık 2 numarasını kullanıyorum ondanda çok memlunum
kiliclar [bilinmeyen] iki markayıda hiç denemedim aptamille başlamıştık çokda iyi gelince devam ettim 18 aylık şuanda kızım halende içiyor aptamili
YadeKaradag kiliclar Aptamil de memnun olan çok evet ama kabızlık şikayeti en az olan iki mama bu o yüzden seçtim aslında