Asel2
Sizi üzmek istemem ama bebekler birincil aile olarak anne ve baba Eğer bakım beren 3 kişi var ise sürekli gördüğü için, kodluyorlar.
Baba ile iletişiminiz nasıl? Ayrı olsanız da siz eş olarak ayrılıyorsunuz eşlik sıfatını kaybediyor. Babalık değil. Ama sürekli görmüyorsa arrık oda alışıyor ve dolayısı ile beyninde ki birincil aile şuandan ihtibaren yerleşme yapıyor kalıcı olarak.
Üzülmeyin her şey onun için değil mi. Zamanla güzel olacak her şey💐