iremalp Defne50 ben kullandım bebeğime doktorumuz onu tavsiye etmişti 10. Ayına kadar ben memnundum en iyi mamalardan biri sonra bebeğim istemedi onu bebelac a geçtim onu içiyor şu an
Eylulllllll Defne50 ben 9 kutu memnun kalarak kullandım combiotici 10. Kutuda gaz yapmaya başladı .🤷♂️
Aysimannesi Defne50 ben 4 ay kullandım SMA ya geçtim sma daha iyi kilo aldırıyor hipp çok çabuk sindiriliyor hızlı acıkıyordu ve kilo aldırmıyordu mama içer içmez kakasını yapıyordu
Sedfibomlksh16 Ben oglum ilk dogdugunda 1 ay kullandım tok tutmadığı icin bıraktım canım ama icerik olarak iyi mama diye duyuyorum hep